.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

به‌ تیم‌ملى‌ زیاد فکر نمى‌کنم ، تا نهم‌ شهریور فرصت‌ دارد

u r my life

«فریدون زندی» تا نهم‌ شهریور فرصت‌ دارد  

با اینکه‌ ظاهراً‌ فریدون‌ زندى‌ در پیوستن‌ به‌ تیم‌ جدیدش‌ دچار مشکل‌ شده‌ است، اما او هنوز هم‌ دراین‌ خصوص‌ نگران‌ نیست.
فریدون‌ اعتقاد دارد به‌ زودى‌ با یک‌ تیم‌ خوب‌ و معتبر به‌ توافق‌ مى‌رسد و در فصل‌ جدید مسابقات‌ با پیراهن‌ باشگاهى‌ جدید به‌ میدان‌ مى‌رود.
زندى‌ مى‌گوید: من‌ از سه‌ تیم‌ خوب‌ بوندس‌لیگا پیشنهاد دارم‌ ضمن‌ اینکه‌ پیشنهاد تیم‌هاى‌ لیگ‌ برتر انگلیس‌ را هم‌ بررسى‌ مى‌کنم‌ و چون‌ فرصت‌ کافى‌ در اختیار دارم‌ از این‌ رو نمى‌خواهم‌ عجولانه‌ تصمیم‌گیرى‌ کنم.
زندى‌ خوشبین‌ است‌ تا پایان‌ ماه‌ اگوست‌ (نهم‌ شهریورماه) با تیم‌ جدیدش‌ قرارداد ببندد چون‌ پایان‌ ماه‌ آگوست، زمان‌ پایان‌ نقل‌وانتقالات‌ بازیکنان‌ مى‌باشد.
فریدون‌ درخصوص‌ تیم‌ملى‌ هم‌ اظهارداشت؛ من‌ هنوز هم‌ به‌ خاطر برخورد بد مسئولان‌ سابق‌ فدراسیون‌ با من‌ در آلمان‌ به‌ هنگام‌ دادن‌ تست‌ دوپینگ‌ ناراحتم‌ و به‌ تیم‌ملى‌ زیاد فکر نمى‌کنم، اما به‌ نظرم‌ بازى‌ تیم‌ملى‌ با مربیان‌ ایرانى‌ هم‌ زیاد تغییر نکند!

              ferydoon....u r spectaculaar...one