.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

نظرتون چیه؟؟؟

 
                          ferydoon....u r my life.............
 
فــــــــــــریدون :

بوندس لیگاى دو سرزمین جدیدى است
 

ایسنا ـزندى درباره وضعیت خود در تیم کوبلنز مى گوید: مى دانیم که هنوز به چیز زیادى دست نیافته ایم اما بالطبع باید از موقعیت کنونى مان خوشحال باشیم ما تیم هماهنگى داریم. بخش زیادى از بازیکنان ما که در صعود به بوندس لیگا ۲ سهم داشتند هنوز در این تیم حضور دارند و این براى موفقیت تیم بسیار اهمیت دارد.
زندى در پایان راز پیروزى هم تیمى هایش را اینگونه برملا مى کند: ما در جریان بازى از اصول پایه اى و مشخصى درضربه هاى ایستگاهى برخورداریم و روى آنها همیشه تمرین مى کنیم. آنچه در روى ضربه هاى آزاد یا کرنر ها حادث مى شود، هم به سود ماست. ما روى این گونه موقعیت ها تمرکز مى کنیم و بازیکنانى که در بیرون محوطه جریمه حاضر هستند هم در جایگاه هاى خوبى قرار مى گیرند. زندى درباره نتایج بهتر کوبلنسى ها در بازیهاى خارج از خانه هم مى گوید: ما در این بازیها کمتر از بازیهاى خانگى مان زیر فشار هستیم و مجبور هستیم حتما بازى را ببریم. ما در این بازیها منتظر مى مانیم و در لحظه حساس با سرعت رو به جلو پیش مى رویم، این شیوه تاکنون در بازیهاى خارج از خانه پاسخ داده است.
زندى درباره شرایط روحى بازیکنان کوبلنس گفت: حضور بازیکنان در بوندس لیگا ۲ به منزله سرزمینى جدید است و آنها مى خواهند هر طور شده اینجا بمانند، این به روشنى قابل درک است، آنها مى دوند و تا سر حد جان مى جنگندند. آنها نمى خواهند از این رقابت ها کنار بروند.
 

                                u r special.........

راستی بچه ها.........یه فیلم کوتاه از تمرین فریدون هست......

تو ایران...........

به یاد روزهایی که فقط حسرتشون مونده.........................