.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

برد آپولون .....پاس گل فریدون ......و .......مصاحبه !!!!

دوستان عزیز سلام .....

تیم آپولون بازی روز شنبه رو با نتیجه ی ۱ بر صفر پیروز شد !!!!

فریدون در دقیقه ی ۱۷ با یک پاس زیبا و سریع هم تیمی خود رو در موقعیت تک به تک قرار داد و

او هم توپ رو از بالای سر دروازه بان تیم حریف وارد دروازه کرد !!!

فریدون در این بازی عالی بازی کرد ...... اگر چه یک کارت زرد گرفت 

 و یک پنالتی رو در دقیقه ی ۸۲ از دست داد

اما در مجموع یکی از بهترین های تیمش بود

به طوری که در طول بازی بارها از جانب هواداران قبرسی مورد تشویق قرار گرفت !!!!

و خبر دیگه این که ((جرارد وندرلم )) هلندی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد .....

و حالا مصاحبه ی فریدون با مجله ی رسمی باشگاه آپولون !!!

در ابتدا چه چیز شما را در قبرس تحت تاثیر قرار داد؟
مردم منطقه...من تحت تاثیر مردم این کشور قرار گرفتم. مردمی با رفتار دوستانه و مهربان. جو تیم و به طور کلی ٬
باور نکردنیه که همه ی بازیکنان و کادر فنی از همان لحظه ی اول من را با آغوش باز پذیرفتند....
 
شما 2 بازی  برای آپولون انجام داده اید. سطح فوتبال قبرس را در چه مرنبه ای می بینید؟
صادقانه بگویم به نظر من از سطح بسیار خوبی برخوردار است
و هیچ چیز از بوندس لیگای b در آلمان که من تا کنون در آن بازی می کردم کم ندارد.
 
آیا تا پیش از عضویت در این تیم اطلاعی در مورد آپولون و به طور کلی درباره ی فوتبال قبرس داشتید؟
آپولون را نه.... اما من لیگ قهرمانی قبرس را می شناختم. من با رافمن در آلمان هم بازی بودم.
 و او موقعیت خوبی در لیگ قبرس داشت.
 
چه طور شد که به قبرس آمدی؟
من ابتدا 2 روز به اینجا آمدم تا تیم را ببینم و با وضعیت زندگی در قبرس آشنا شوم.
 سرمربی تیم از مردم و بازیکنان تیم تعریف زیادی کرد.....
 
 
در تیم آپولون 5 بازیکن عراقی وجود دارد. تا آنجا که می دانیم کشور شما با این کشور مشکلات سیاسی دارد.
 آیا این بر رابطه ی شما با آنها تاثیر دارد؟
در حقیقت من به مسایل سیاسی اهمیت نمی دهم. من در اینجا با 5 بازیکن رو به رو شدم که از دید من از شخصیت خوبی برخوردارند.
و نباید فراموش کرد که فوتبال راهی است برای نزدیک کردن مردم و متحد کردن آنها با یکدیگر نه جدایی آن ها .
 
شما در جام جهانی 2006 حضور داشتید. آیا بازی کردن در چنین مقطعی برای شما افتخار محسوب می شود؟
البته!!!! تجربه ای باور نکردنی بود. متاسفانه به دلیل مصدومیت در هر سه بازی حضور نداشتم.
اما لحظه ی ورودم به زمین در بازی با پرتغال را هرگز فراموش نمی کنم!
 
  با توجه به اینکه آپولون تا کنون عملکرد متوسطی داشته است فکر می کنید در بازی های آینده وضعیت تیم بهتر خواهد شد؟
آپولون کادر فنی ماهر و بازیکنان خوبی دارد و من معتقدم که با گذشت زمان پیشرفت خواهیم کرد
و من از خود نیز توقع دارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.
 ما جام قهرمانی را هدف خود قرار خواهیم داد و مطمئنا تمام تلاش خود را خواهیم کرد .........