.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

 

بچه ها این هم نکاتی که کش رفتم.....و به زور اجازه ی نوشتن گرفتم....و ایندفعه رو بی زحمت

 از این مصاحبه ی ناقص و با حال برداشت نکنید که ممکنــــــــــــــــــــــــــه مشکل ایجاد کنه!!!


فریدون در وهله ی اول گفته برای اینکه در جام جهانی بازی کنم تمام تلاشم رو می کنم.....از هیچ رقیبی نمی ترسم....از نیکبخت هم ترسی ندارم.....برانکو من رو دوست داره

برانکو مربی خوبیه و فکر می کنم با فریدون در جام جهانی با او موفق باشیم.

(همون طور که می دونید!!) گفته از غذاهای ایرانی قیمه و لوبیا پلو رو خیلی دوست دارم...

گفته: مادرم با اینکه آلمانی بود دوست داشت من برای ایران بازی کنم.وقتی تصمیم گرفتم برای ایران بازی کنم

پدر و مادرم از خوشحالی گریه کــــردند....

از ایــــــــــــران فقط تهران رو دیده ام.اما بچه ها بهم قول داده اند شهر هاشون رو بهم نشون بدهند!!!

در حال حاضـــــر جیپ دارم . قبلا پورشه داشتم که با اون ۲ دفعه تصادف کردم.برای همین مامان و بابام اصرار

کردند ماشین دیگه ای بخرم تا آرومتــــــر برونـــــــــــــــــم!!!

 دوست دارم در اسپانیا بازی کنــــم....چون گـــرمه!!! سرمای آلمان رو دوست ندارم چون زیاد سرما می خورم.

فارسی ام خیلی بهتـــــــر شده....دارم سعی می کنم جوری فارسی یاد بگیرم گه دیگه بهم نخندند.....