.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

فقط یک شایعه!!!!

                   

  این هم از عکس ها!!!! راستی در مورد شایعه ی دوپینگ فریدون فقط و فقط می تونم بگم تنها شامل خبر روزنامه ی(.......) ۹۰ می شود....و نه هیچ خبر گزاری معتبری 

و همه اطمینان داریم.....فریدون.....هیچ گاه دوپینگ نکرده........هیچ وقت....او یک اسطوره است...

                                          * یک اسطوره ی جاودان * 

                          ferydoon....u r the best.....& u will stay the best

                      فریدووون....همیشه با هــــــــــــــــــفـــت!!!

البته محمدرضا پهلوان تکذیب مى کند اما ماجرا همان بود. باز هم مشکل همیشگى و نداشتن کارت پایان خدمت و کلى خواهش و کلى وساطت تا فریدون وارد ایران شود. خودش مى گوید: «دفعه قبل که به تهران آمدم مسئولان فدراسیون گفتند مشکلت کاملاً برطرف مى شود اما نشد و این بار مى خواستند دیپورتم کنند، باید یک فکر اساسى در مورد این مشکلم کنند چون به من گفتند دفعه بعد صددرصد دیپورت مى شوم.»این بار فرى خیلى جدى با مدیران فدراسیون حرف زده است تا دیگر در فرودگاه سه ساعت معطل نشود. «گفته اند پیگیر کارم هستند همه چیز درست مى شود امیدوارم تا دفعه بعد که به تهران بیایم دیگر به مشکل نخورم.»از مسائل حاشیه اى که بگذریم صحبت در مورد بازى با کاستاریکا جذاب تر است: «بازى خوبى بود اما مثل اینکه کاستاریکا نفرات اصلى اش را نیاورده بود، به هر حال ما خوب بازى کردیم و خیلى سرتر از کاستاریکا بودیم. اگر رحمان و مهدى  هم بودند فکر مى کنم شرایط خیلى بهتر مى شد.»
اما فریدون باز هم تعویض شد، چیزى که از ابتداى حضورش در تیم ملى تقریباً در هر بازى به یک سریال تبدیل شده است: «از تعویض این دفعه ام ناراحت نشدم چون کریمى، یحیى و... تعویض شدند تا بقیه بازى کنند. اما من بازیکن ۹۰ دقیقه اى هستم و دوست دارم کامل در زمین بازى کنم.»
فرى شماره اش را در تیم ملى عوض کرده است، شماره اى که مدت ها دنبالش بود: «از زمانى که به بحرین رفتم قرار بود شماره هفت را بپوشم اما چون اسم علوى با آن شماره ثبت شده بود من باید شماره دوازده را مى پوشیدم ولى از این به بعد تا زمانى که در تیم ملى باشم شماره هفت را مى پوشم.»
 
                         fereydoon....dar hale tamrin