.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

باز هم سلام!!! من خجالت نمی کشم ۳ روز پشت هم آپ می کنم؟؟؟؟

وای بچه ها!!! امشب ۴شنبه سوری...... تا می تونید کیف کنید....

امیدوارم فریدون هم هر چند اجازه نداره از این کارها بکنه.....بهش خوش بگذره...

این عکس به مناسبت ۴شنبه سوری برای شماست!!!!

                ferydoon...u r wonderful...

                       از علی آقا بابت عکس ممنووون!


       ferydoon...u were perfect....as well as now

    دوست دارم عید نوروز ایران باشم

 

با عید نوروز چقدر آشنایی؟

من میدانم این عید یکی از سنت های باستانی ایران

است مردم در بهار جشن می گیرند چون طبیعت تازه شده.

 

در آلمان مراسم عید رو به جا می آوردید؟

ما از بچگی دو تا عید داشتیم!عید کریسمس که همه

جشن می گرفتند و ما هم ان را می شناختیم ولی

اول بهار پدرم یک عید دیگر  می گرفت که خیلی ها

با آن غریبه بودند!در آن عید ما سفره می چیدیم پدر

سلامتی از خدا می خواست!

 

خاطره جالبی از عید داری؟

اتفاقاجالب ترین خاطرات من در عید نوروز رقم می خورد.

معمولا زن عمو و رضا(پسر عموی فریدون)هر ساله عید

به آلمان می امدند که به ما  خیلی خوش می گذشت.

 

و این عکس که به ما دادی؟

آره من این عکس رو خوب به یاد دارم وقتی که بابا عکس

را انداخت دست من به تنگ ماهی خورد و تنگ شکست.

رضا هم سریع به اشپزخانه رفت و یک کاسه اب اورد

و ماهی بیچاره را در آن انداخت.

 

می دانستی این عید برای ایرانیهاست ؟

پدرم یه چیزهایی به من و کوروش توضیح داده بود

ما هم با هین عید بزرگ آشنا بودیم در ضمن خانواده

پدری ام هر سال عید را تلفنی به ما تبریک می گفتند.

 

هدیه عید چه چیزی می گرفتی؟

پدر همیشه به من و کوروش پول عیدی می داد چون

معتقد است با ان هر چه که دوست داشته باشیم

می خریم

 

دوست نداری عید نوروز ایران باشی؟ 

خب در زمان عید تیم ما بازی داره و به همین دلیل

مرخصی نمی دهند که به ایران بیایم ولی خیلی دوست

 دارم روزی عید در ایران باشم و با مراسم آن به خوبی

آشنا شوم.

 

اصلا چقدر با فرهنگ ایران آشنا هستی؟

همیشه پدرم برای من و کوروش از ایران و رسم و رسوم

 آن تعریف می کرد اما از زمانی که به ایران میایم و با بچه

 ها در اردو شرکت می کنم اطلاعاتم در مورد فرهنگ

سرزمین پدریم افزایش یافته.

 

اصلا چرا ایران را برای ادامه فوتبال انتخاب کردی؟

 احساس خوبی نسبت به ایران داشتم و وقتی پیشنهاد

ایرانیها رسید حس درونی ام بهم گفت تو ایرانی هستی به

 همین دلیل آمدم و پیراهن تیم ملی ایران را پوشیدم .

 

فکر می کنی در جام جهانی چهره موفقی داشته باشی ؟

مطمئنا با درخشش در مسابقات آلمان موقعیت های خوب

 و پیشنهادهای مالی بهتری پیدا می کنی از وقتی برای

تیم ملی ایران بازی می کنم انگیزه هایم برای کسب موفقیت

بیشتر شده دوست دارم مثل بقیه لژیونر ها افتخار افرین

بشم و به همه دنیا نشان بدهم ایرانی بودن یعنی چه!

 

بهترین لژیونر های سال 84 چه کسانی بودند؟

مهدی و علی کریمی.مهدی در هامبورگ مثل گذشته

یار ثابت بود علی که در تیمی مثل بایرن مونیخ درخشید

 تا بهترین ها شوند.

 

در عید لباس نو می خری؟

من در طول سال بیشتر درامدم را خرج لباس و ماشین

می کنم چون به لباسهای مارکدار و شیک خیلی اهمیت

می دهم در آلمان یک اتاق دارم که پر از لباس های شیک

و خوشرنگ است!!

 

فریدون زندی کی ازدواج می کند؟

الان که خیلی زوده دو نفره بشیم هنوز وقت دارم تا به

موفقیتهای بیشتری برسم ولی زمانی که خواستم ازدوج

 کنم با یک دختر ایرانی ازدواج می کنم چون خانم های

ایرانی زیبا هستند و مهربان.

 

فصل آینده دوست داری کجا بازی کنی؟

اسپانیا چون من خیلی سرمایی هستم و در آلمان مدام

سرما می خورم ولی اگر به این کشور بروم چون از دیگر

 کشور ها گرمتر است کمتر سرما می خورم.

 

تیم ما می تواند در جام جهانی موفق بشود؟

اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیریم در آلمان بازی

 های خوبی انجام خواهیم داد و شگفتی ساز می شویم

 چون بچه های ما این پتانسیل را دارند.

 

سر سفره هفت سین از خدا چی می خوای؟

 اول برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم و بعد مثل

تمام ایرانی های فوتبال دوست از خدا می خواهم تیم ملی

 در جام جهانی موفق شود و با سر بلندی از آلمان برگردیم!

        ferydoon...u were perfect....like nowadays....