.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

.....................

¤.:`·.¸¸.·´............†`·.¸¸.·´:.¤

اینجا......ایران من است......؟؟؟؟؟

      ferydoon....u r perfect....

       نوازى: زندى در حد تیم ملى نیست!

تو هم مثل خیلى ها امیدوار بودى که به تیم ملى دعوت شوى ، اینطور نیست؟
<بله، من حقم بود که به تیم ملى دعوت شوم و نمى دانم کادر فنى بر اساس چه معیارهایى این نفرات را به اردو دعوت کرده اند.
فکر مى کنى دلیل دعوت نشدن تو چیست؟
<این را باید از مربیان بپرسید. واقعاً نمى دانم که چرا دعوت نشدم. قبل از اعلام لیست اسامى بازیکنان گفتند که هر کس در لیگ برتر خوب بازى کند، دعوتش مى کنیم ولى حالا کسانى دعوت شده اند که در تیم هاى باشگاهى خود ذخیره هستند. من در اکثر بازیهاى صباباترى عملکرد قابل قبولى داشتم ولى کماکان از تیم ملى دور هستم. متأسفانه بعضى از بازیکنان که دعوت شده اند در حد تیم ملى هم نیستند.
فکر مى کنى عدم دعوت از تو فقط به مسائل فنى برمى گردد؟
<آقاى دادکان خودشان در یک مصاحبه گفتند که ما به آماده ترین بازیکنان لیگ برتر فرصت حضور در اردوى تیم ملى را مى دهیم ولى مربیان تیم ملى باز هم چند بازیکن آماده را دعوت نکرده اند. در تمام دنیا بازیکنان آماده به تیم ملى کشورشان دعوت مى شوند ولى در ایران همه چیز برعکس است.
این موضوع تو را آزار مى دهد؟
<بله، تمام تلاش بازیکنان لیگ براى رسیدن به تیم ملى است ولى متأسفانه حق امثال نوازى را نمى دهند. با این شرایط خیلى از فوتبالیست هاى آینده دار ایران بى انگیزه شده اند. من از آقایان سؤال مى کنم که چرا فریدون زندى باید به تیم ملى دعوت شود؟ مگر او براى فوتبال ایران چکار کرده است؟ هر کس یک پاسپورت دستش بگیرد و خارج از ایران بازى کند، باید به تیم ملى دعوت شود؟
یعنى زندى نباید دعوت مى شد؟
<اصلاً زندى در حد تیم ملى نیست که بخواهد براى ایران بازى کند. این آقا در آلمان نیمکت نشین است و حالا خودش را ایرانى مى داند. او براى فوتبال ما چه کار مهمى انجام داده است؟ خیلى از بازیکنان بااستعداد ما تلف شده اند تا امثال زندى براى ایران بازى کنند. نیکبخت واحدى صد برابر زندى فوتبال بازى مى کند. واقعاً نمى دانم پشت پرده چه مسائلى مى گذرد. اگر اینطور باشد امیدوارم خدا جواب آقایان را بدهد.>
خیلى ها معتقدند که تو و نفراتى مثل باقرى، فکرى، مبعلى و سامره باید به تیم ملى دعوت مى شدید.
<بعضى از کارشناسان در برنامه هاى ورزشى تلویزیون فقط از بازیکنان خاصى حمایت مى کنند و حرف هاى آنها جهت دار است. آقایان بروند از مردم سؤال کنند که در این میان حق چه کسانى ضایع شده است. چرا فقط براى دعوت از خداداد عزیزى تومار امضا کردند، بهتر است که این کار را در مورد کسانى که حقشان دعوت به تیم ملى است، انجام دهند.
فکر مى کنى که عدم دعوت تو فقط به برانکو مربوط است؟
<به هر حال او سرمربى تیم است و نظر اول و آخر را او مى دهد. البته این بحث مطرح شده که حسین فرکى و همایون شاهرخى نمى گذارند که بعضى ها به تیم ملى دعوت شوند ولى وقتى با این دو نفر صحبت کردم، آنها این موضوع را تکذیب کردند.
شاید در آینده شرایط تغییر کند و تو به حق خود برسى.
<من تلاش کردم تا یکى از نفرات تیم ملى در جام جهانى باشم. با این سن پس از جام جهانى دعوت شدن به تیم ملى براى من چه ارزشى دارد. نوازى مثل بعضى ها نیست که از راه هاى دیگرى استفاده کند تا به تیم ملى دعوت شود و یا مطرح شود. من حرف دیگرى ندارم. فقط باید بگویم که اگر مسائل پشت پرده وجود داشته باشد، خدا جواب آقایان را بدهد.


بچه ها.....این چند روز....چند مورد باعث شده حسابی اعصابم داغون بشه......یکی حرف آقای نوازی که واقعا نمی دونم هدفش از اینکه فریدون رو خراب کنه چیه......در حالی که خودش دعوت نشده.....باید بی دلیل وجهه ی دیگران رو خراب کنه؟؟.....باید این طوری بگه؟؟؟ اینکه فریدون ایران رو انتخاب کرد  برای بازی کردن در تیم ملی بود؟؟هیچ کس نگفت فریدون به خاطر ایران از شانس بازی در آلمان گذشت؟؟؟

 هر کس هرچه بگوید...به هر حال.... ما تا ابد حامی فریدون هستیم........


مساله ی بعدی سرگیجه ی اساسی سر رفتن زنان به استادیومه......

واقعا دلایل آقایون از هر لحاظ قابل قبوله:

  • اختلاط در این گونه محیط ها ایجاد فساد می کند......
  • نگاه کردن زن به بدن مرد نامحرم ایراد دارد......

باور کنید در قسمتی از روزنامه از زبان مصباح یزدی نوشته بود:

مخالفت مراجع با تصمیم رییس جمهور به خاطر حکم فقهی حرمت نگاه زنان به ساق پای مردان است................................................................................


چیزی برای گفتن می مونه؟؟؟

این همون ایرانیه که با تموم وجود دوستش دارم؟؟...........

              fereydoon.....u r wonderfulllllllll